Jaarverslag 2023

Met plezier presenteren wij ons jaarverslag van 2023! Een jaar vol uitdagingen die we zijn aangegaan om alle inwoners van Gouda in beweging te krijgen. Dit kon alleen met 1 TEAM vol enthousiaste collega’s die zich ieder op hun vakgebied persoonlijk hebben ingezet.

En we doen het niet alleen met ons TEAM! Om de opdracht van de gemeente Gouda te kunnen uitvoeren hebben wij ook samengewerkt met veel organisaties in Gouda. Via én met deze partners staan wij nog beter in verbinding met de inwoners. We willen onze partners dan ook bedanken voor de fijne samenwerking.
We houden ervan om duurzame relaties aan te gaan en te onderhouden. Maar duurzaamheid staat ook hoog op de agenda als het gaat om ‘Groen doen’! Kijk maar eens naar wat we allemaal voor mooie projecten hebben opgeleverd bij de sportaccommodaties.

In ons jaarverslag vind je ook onze persona’s, fictieve personen die onze Gouwenaars vertegenwoordigen en waar we het allemaal voor doen!

Kennen wij jou of je organisatie nog niet en denk je dat we iets kunnen bijdragen aan elkaars doelstellingen? We komen graag in contact! Mail naar Aafke.vanleeuwen@sportpuntgouda.nl of bel: 0182 590 910.

Veel leesplezier!

Klik hier voor een download van het Inhoudelijk jaarverslag 2023